درگذشت آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون ایران
نوشته شده توسط : gheirati

غروب روز هفتم فرودین ماه 1400، خبری مبنی بر پیدا شدن جسد مجری سابق تلویزیون ایران آزاده نامداری در منزل وی منتشر شد. در ابتدا هیچ مقام رسمی تاییدی نسبت به مرگ وی نداده است، تا این که خبر مرگ وی توسط تکنسین های اورژانس منتشر شد.

آزاده نامداری

زندگینامه آزاده نامداری

آزاده نامداری  متولد 9 آذرماه 1363 یکی از مجریان و تهیه کنندگان توانمند تلویزیون ایران بود که اولین کار خود را با شبکه زاگرس آغاز کرد. وی در برنامه تازه ها در سیمای خانواده به شهرت رسید و توانست در ذهن مخاطبان خود قرار بگیرد. خانم نامداری در این برنامه که از شبکه یک سیما پخش می شد، به مدت 4 سال فعالیت کرد و سپس در سال 1388 به کار خود در این برنامه پایان داد. بعد از فعالیت خود در شبکه یک سیما با برنامه غیرمنتظره روز های شنبه تا چهارشنبه که از شبکه دو سیما پخش می شد، به روز آنتن رفت.

فعالیت ها در طی سال 1391 و 1392

آزاده نامداری سال 1391 را در کنار احسان علیخانی و همزمان با سال تحویل آغاز کرد. وی از همان تعطیلات نوروزی با برنامه جنجالی « خانمی که شما باشی » به روی آنتن رفت که ناگهان خبرهایی حاکی از منع فعالیت او با فرزاد حسنی و احسان علیخانی منتشر شد و باعث شد که به مدت نه ماه از فعالیت در تلویزیون دور شود. سپس بعد از این مدت دوری از تلویزیون  نام او به عنوان نویسنده در برنامه احسان علی خانی بیان شد.

در سال 1392 نیز بار دیگر به برنامه «خانمی که شما باشی» دعوت شده و نویسندگی، مجری گری و تهیه کنندگی آن را به عهده گرفت. این برنامه در کل 6 سری داشته است که که در طی آن دو بار توقیف شده است. آزاده نامداری در در طی مصاحبه ای که با مجله زندگی ایده آل در سال 1394 انجام داده است بیان کرده است که از خانواده ای سنتی بوده است. وی عنوان نخستین مجری تلویزیونی است که با چادر ملی و چادر قهوه ای در تلویزیون حاضر شده است.

نامداری در سال 1395 پس از 3 سال که از عرصه اصلی خود یعنی اجرا دور بوده است، با برنامه محور آبان درآپارات به صحنه برگشت. در این برنامه آزاده نامداری به گفتگو با فعالان مختلف زن در عرصه های فرهنگی و اجنماعی پرداخت. سپس توانست کتابی با موضوع داستانی کوتاه با همین عنوان توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کند.

ازدواج

آزاده نامداری و فرزاد حسنی بازیگر تلویزیون در سال 1392 در کنسرت فرزاد فرزین خبر ازدواج خود را پخش و رسانه ای کردند و در تاریخ 6 فروردین 1392 به عقد هم در آمدند. این ازدواج سرانجامی نداشت چرا که در تاریخ 20 مرداد ماه 1393 به پایان رسید و این دو از هم جدا شدند. چندی نگذشت که خبر ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی منتشر شد. ثمره ازدواج این دو تنها یک فرزند دختر به نام گندم می باشد.

درگذشت

هفتم فروردین ماه 1400 در ساعت 18:38 خبر فوت زنی در غرب سعادت آباد تهران منتشر شد که طی بررسی هایی که انجام شد، مشخص شد که جسد متعلق به مجری صدا و سیما آزاده نامداری می باشد. این خبر توسط مادر آزاده نامداری که با اورژانس تماس گرفته و بیان کرده است که با استفاده از کارت عابر بانک خود توانسته است در ورودی منزل نامداری را باز کند و وارد خانه شود. وی در لحظه ورود با پیکر بی جان دختر خود روبه رو شده است.

محسن خالدی سخنگوی اورژانس این حادثه را این گونه شرح می دهد: «ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت. مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است. مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد ایشان مواجه می شود. بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.»

اکنون جسدایشان برای آزمایش های سمشناسی و علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.  





:: برچسب‌ها: آزاده نامداری , درگذشت مجری سابق تلویزیون ایران , درگذشت , درگذشت آزاده نامداری ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: